mereka yang chumel~~

Sunday, 15 April 2012

soal.persoalan

assalamualaikum encik belog~~
lame tak jengah
takde idea nak luah apa sebenaarnya..
cewah..
oh ya lama jugak mira tak buat puisi kan.. =]
nantilah.
nak tulis puisi kena malam-malam.. 
cewah~~

oh ya.. ape lagi lah persoalan dan soalan yang
menyinggah kat dalam kepala ni kan..

heee
tahlah.
tak tau macam mana nak mula
lagi tak tau macam mana nak tamatkan
haaa complicated disitu.

yang mira tahu cuma satu.
semoga Allah permudahkan perjalanan
yang belum mula dan tak tahu nak mula macam mana ni

yang lama tu sudah-sudahlah
hentikan pencarian
hentikan usaha
hentikan tohmahan
hentikan gangguan-gangguan

yang tengok-tengok dari jauh tu
sila kuatkan usaha
mana tahu
memang cerita tu cerita yang seronok untuk dikongsi bersama

ok faham tak ceritanya??
hahaah
tak faham??
memang tak nak bagi korang faham pun

kepada diri sendiri
sila komited dengan tanggungjawab baru yang 
mahu digalas.

jadi seorang yang fokus
shoot the aim!
*doakan ya*

saya nak jadi seorang yang bertangjungjawab kepada orang yang telah menyempurnakan tanggungjawabnya kepada saya selama 22 tahun dimuka bumi Allah ni. Saya juga mahu mencari orang yang sama-sama fikirkan bagaimana cara terbaik untuk menyempurnakan tanggungjawab. Semoga tanggjungjawab yang diamanahkan itu dapat disempurnakan dengan baik dan sangat indah.

No comments: