mereka yang chumel~~

Monday, 16 April 2012

kosong.kosong.kosong.

kosong.kosong.kosong.
hihihi ape yang kosong hah?
hihihi xde xde
kosong tu lagu najwa saje ok.

*gurau*
^_________^
hari yang bahagia.

ok harini mira nak cerita pasal diri sendiri lagi
*pang*
kate diari kan.

ok sebenarnya 
tak tau nak cakap macam mana

perasaan bercampur baur snanye..
hari-hari pun memang hari yang bahagia

tapi hari ni ada 2 kerisauan
risau pertama
ok mak cakap dia pergi hospital harini
Allahu Akbar~
sape yang suka kalau dengar berita macam ni kan.
*makin homesick jadinya*
walaupun dengar suara dia still ok
tapi kita anak kan...

kerisauan kedua adalah
kerisauan kepada diri sendiri
dah seminggu aku hilang selera makan
=.='
ohhh tidakkk
tidakk sekali -kali aku diet.

zaman diet-diet dah lama berlalu
sejak aku diserang kaw kaw oleh encik gastrik
aku dah lama hilangkan tabiat diet tu

nasib baik badan jenis cepat naik dan cepat turun
ish..
tak tau nak ckp cane
tapi pelik
soalan drp doktor pun pelik

ade ke dia tanya aku ade jatuh ke tak
of coz ade jatuh.. dlm sbulan lepas
omaigod dia kate maybe pinggang aku bengkak
=.='

tapi aku rasa mcm takde kena mengena
faham tak aku akan rasa mual bila makan
tapi aku paksa je makan tanpa ada rasa nafsu nak makan
*nikmat makan telah ditarikkah*
istighfar
ubat pun bole tahan byk...
adui*
tahniah..

p/s : Ya Allah permudahkan urusanku.. minggu-minggu terkhir sebelum cuti memang mcm ni ke??
tak pe.. minggu depan ada tanggungjawab yang lebih besar! semoga Allah redhai usahaku..

No comments: