mereka yang chumel~~

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 17 August 2011

pergi...I go...

assalamualaikum belog saye!.. =]
tajuk kali ni mengingatkan kita pada lagu Aizat... Pergi.. atau in english version... I go??
why did i go?? i don.t have the answer..
because i just run.. that is the fact..
aku berlari...

aku berlari sepantasnya meninggalkan masa lalu..
dengan berlari selajunya..sepantasnya..
masa kini milik aku..
kerna aku yakin aku hanya punya hari ini..

segalanya terasa sangat tenang..
tiada kegusaran..
tiada kebingungan..
aku lari meninggalkan masalah lama..

aku lari dengan tinggalkan belenggu itu pergi..
aku lari... dan terus berlari...
berlari mengejar zatNya yang halus, mulus dan syahdu..

hanya padaNya aku mengadu..
aku berserah...
hanya padaNya aku meminta...
agar hari semalam menjadi lukisan..
lukisan yang bisa terpadam..
oleh pemadam taubat...

aku berlari...
berlari dan terus berlari..
mencari zat cinta yang abadi...

No comments: