mereka yang chumel~~

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 24 November 2010

ya akhi!

ya akhi..
subhanallah
kamu sememangnya tggi darjatnya dariku

jangan kau rendahkan martabatmu
aku muslimah

aku bukan sombong
aku bukan hidung tinggi
aku bukan apa-apa yang kau fikir

tidak perlu mesej kalau kamu rasa ianya tak berbalas
aku bukan sombong
tapi
itu malam

tidak perlu telefon kalau kamu rasa ianya tak akan diangkat
aku bukan hidung tinggi
tapi
itu malam

aku muslimah

manusia itu perlukan perubahan
hijrah
banyak dugaan
banyak ujian
banyak kekangan

istiqamah
subhanallah

aku perlukan bimbinganmu
YA ALLAH

kalau umurku sudah 5 tahun
aku tak mahu hidup dalam kegalapan dalam 5 tahun seterusnya

cukuplah wahai diri
cukuplah
cukuplah

jadilah pelatih yang berkesan kepada diri sendiri

aku sedang mencuba
aku sedang rasakan

kesan
kesan
kesankanlah
dalam hati
dalam diri

terang itu perlu disuluh kata abah
kalau mahu terus disuluh MINTALAH
rintihlah
Dia mendengar
Dia melihat
Dia segalanya
Dia pencukup segalanya

awal dan akhir
hanyalah
DIA






p/s : wahai manusia maafkan aku. aku tak kuat utk meluah. tapi aku harap Tuhan buka hatimu untuk faham. =] aku cuma budak biasa insan biasa.

No comments: