mereka yang chumel~~

Monday, 22 November 2010

episod cuti sem sudah bermula!

salam...
cuti sem dah seminggu bermula
ALHAMDULILLAH
=]

ni lah time utk kite rehat2kan minda
setelah satu sem berperang dgn buku
dan segala asam garam hidup seorang mahasiswa
dengan penat menguruskan event
penat berkejar-kejaran kesana kemari atas urusan pelajaran
berhampas pulas perah otak utk jawab exam
dan akhirnya..
sem 5 pun berakhir..

sem yang mencabar emosi dan fizikal
=]

kebijaksaan mengawal diri, rohani dan mental
menjadi taruhan..
tak lupa jugak episod
ujian pengurusan masa untuk belajar, beribadat, dan aktiviti penting lain..
seronok kan jadi pelajar???
=]

nanti kalau kerja lain pulak ujiannya..
tapi yang penting
hari-hari yang dilalui adalah hari utk aku
BELAJAR...

berniatlah untuk belajar
INSYAALLAH
kamu akan dapat manfaat daripadanya nanti..

p/s : InsyaAllah.. sudah ada plan yang sebaik mungkin utk cuti kali ni.. umur 20... perlu capai sesuatu dalam hidup... walaupun tak ada apa2 nilai mata mata orang tapi episod pencapaian diri sendiri adalah lebih penting... =] mencari ilmu dimana-mana sahaja.. semoga niatku disambut Allah.. insyaAllah..

No comments: