mereka yang chumel~~

Thursday, 30 September 2010

saya hari ini

alhamdulillah..
hmm tu perkataan pertama patut aku ucapkan..
yela..
sebab antara banyak2 masalah yang aku kena face
hari ni.. at least.. satu dah setel..

hari ni sgt penat..
kesian semua exco..
semua penat.
AKU JUGAK!
assignment banyak..
event kena jalan..
tapi... sokongan pelajar..
agak mengecewakan..

tapi xpe..
itu lumrah..
kami tak boleh puaskan hati semua orang..
kami selalu dan sememangnya cuba yng terbaik untuk
pelajar DIIA.. tapi.. mereka tak faham..

tapi xpe..
diorang akan faham..
memang betul ape yang orang cakap,,,
tanggungjawab ni bukan mudah nak diselesaikan..
niat kita baik..
tapi orang selalu salah anggap..

tapi xpe..
tu semua kan cabaran..

amirah
awak sedang mencabar diri awak..
awak mampu ke tak???

amirah
tanggungjawab itu penting utk diselesaikan sebaiknya
jadi cuba SEDAYA UPAYA..

oh ya..
amirah sangat2xxxx berharap...
dia dapat balik minggu ni sbb hari jadi mak..
tapi... ade event NADIIA..
interpretasi ilmiah.,.
hmmm sekali lagi perlu berkorban..

xpe..
sabar ok..
mak mesti faham..

tapi nak belikan kek utk mak!
xpe.. lambat pun boleh kan..
ok sekarang rasa nak nanges..
='[[

No comments: